- Γιατί, ενώ πολλοί καταναλωτές δήλωσαν ότι προτιμούν τη γεύση της Pepsi, συνεχίζουν να αγοράζουν Coca-Cola;
- Γιατί οι περισσότερες αντικαπνιστικές εκστρατείες στην πράξη ενθαρρύνουν τον κόσμο να καπνίζει;
- Γιατί η οσμή του πεπονιού βοηθά στην πώληση ηλεκτρονικών προϊόντων;
- Tελικά πουλάει το σεξ στη διαφήμιση;
- Γιατί είμαστε θύματα του νευρομάρκετινγκ;
Γραμμένο από τον κορυφαίο γκουρού του Mάρκετινγκ και αξιοποιώντας τα ευρήματα υπερσύγχρονων πειραμάτων σάρωσης εγκεφάλου,
το Buy-ology ξεκαθαρίζει το τοπίο.
Nομίζεις ότι εσύ επιλέγεις αυτό που αγοράζεις;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου