Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου.
Το παρόν ιστολόγιο δεν ανήκει στα "ιστολόγια ενημέρωσης" , οπότε δεν μπορεί με οποιονδήποτε τρόπο να θεωρηθεί Μ.Μ.Ε. , ενώ δεν έχει ως στόχο να επηρρεάσει την κοινή γνώμη.

Είναι τόπος έκφρασης προσωπικών ιδεών και πεποιθήσεων και δεν φιλοξενεί ειδήσεις , θέματα ή άρθρα που έρχονται σε αντίθεση με τις απόψεις μου (ή απλά με αφήνουν αδιάφορο).
Σε αντίθεση με άλλα ιστολόγια , οι απόψεις που εκφράζονται εδώ είναι αυστηρά προσωπικές και τα γεγονότα παρουσιάζονται "φιλτραρισμένα" και μονόπλευρα , όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ , από τη δική μου οπτική γωνία , οπότε δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να θεωρούνται "δεδομένα"...

16/6/11

Ελληνική Αληταρία

 Η Ελληνική Αληταρία , για άλλη μια φορά συνεπής στο καθήκον της (την προστασία των εθνοπροδοτών ) , αμόλησε τα γνωστά - άγνωστα κουκουλοφόρα μπατσο-τσογλάνια της , ώστε να δημιουργήσουν τα γνωστά έκτροπα και να "αναγκάσουν" τους ένστολους συναδέλφους τους να κάνουν άλλη μια ένοπλη επίθεση (με χημικά και ρόπαλα) κατά των άοπλων , ειρηνικά διαμαρτυρόμενων  πολιτών-φορολογούμενων , από των οποίων τα χρήματα πληρώνονται!
Πολύ θα ήθελα να γνωρίζω τις μεθόδους εκπαίδευσης που εφαρμόζει η ΕΛ.ΑΣ. για την τυφλή υπακοή των δίποδων αυτών ζωντανών , ώστε να καταφέρω κι εγώ κάποια στιγμή να μάθω το σκύλο μου να κάθεται όταν του το ζητάω ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...">