Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου.
Το παρόν ιστολόγιο δεν ανήκει στα "ιστολόγια ενημέρωσης" , οπότε δεν μπορεί με οποιονδήποτε τρόπο να θεωρηθεί Μ.Μ.Ε. , ενώ δεν έχει ως στόχο να επηρρεάσει την κοινή γνώμη.
Είναι τόπος έκφρασης προσωπικών ιδεών και πεποιθήσεων και δεν φιλοξενεί ειδήσεις , θέματα ή άρθρα που έρχονται σε αντίθεση με τις απόψεις μου (ή απλά με αφήνουν αδιάφορο).
Σε αντίθεση με άλλα ιστολόγια , οι απόψεις που εκφράζονται εδώ είναι αυστηρά προσωπικές και τα γεγονότα παρουσιάζονται "φιλτραρισμένα" και μονόπλευρα , όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ , από τη δική μου οπτική γωνία , οπότε δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να θεωρούνται "δεδομένα"...
Το παρόν ιστολόγιο δεν ανήκει στα "ιστολόγια ενημέρωσης" , οπότε δεν μπορεί με οποιονδήποτε τρόπο να θεωρηθεί Μ.Μ.Ε. , ενώ δεν έχει ως στόχο να επηρρεάσει την κοινή γνώμη.
Είναι τόπος έκφρασης προσωπικών ιδεών και πεποιθήσεων και δεν φιλοξενεί ειδήσεις , θέματα ή άρθρα που έρχονται σε αντίθεση με τις απόψεις μου (ή απλά με αφήνουν αδιάφορο).
Σε αντίθεση με άλλα ιστολόγια , οι απόψεις που εκφράζονται εδώ είναι αυστηρά προσωπικές και τα γεγονότα παρουσιάζονται "φιλτραρισμένα" και μονόπλευρα , όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ , από τη δική μου οπτική γωνία , οπότε δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να θεωρούνται "δεδομένα"...
29/11/10
Μέθοδος Π.Κ.Ν. Νο 3
Έλλειψη ή καταστροφή ποιότητας γνώσεων(εκπαίδευση, πληροφόρηση, κ.α)
Η χρήση εντυπωσιακών λέξεων ψυχολογικής επιρροής με ταυτόχρονη καταστροφή της ακριβολογίας στην πληροφόρηση, η περιγραφή και ο τονισμός μη ουσιωδών πληροφοριών, η απόσπαση της προσοχής σε πλήθος ασχέτων πληροφοριών, ενώ ταυτόχρονα αποκρύπτονται οι αρχές και οι πληροφορίες-κλειδιά, η μερική πληροφόρηση και η απόκρυψη της συνολικής «εικόνας» του θέματος, η μονομερής πληροφόρηση και ο αποκλεισμός της γνώσης των πολλών απόψεων, είναι μέθοδοι ΠΚΝ. Ακόμα το να υπάρχουν πλήθος βιβλίων για χρήσεις προϊόντων(π.χ. πληροφορικής) ενώ ταυτόχρονα να υπάρχει σχεδόν ανυπαρξία βιβλίων για την κατανόηση αρχών και λεπτομερειών για την σχεδίαση νέων προϊόντων , ή η μεγάλη έλλειψη αρίστων συγγραμμάτων και η διαθεσιμότητα χαμηλής ποιότητας συγγραμμάτων που πολυδιαφημίζονται , είναι επίσης μέθοδοι του ΠΚΝ.
Επίσης η πολυδιαφήμιση και ευρεία διαφήμιση από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, θεμάτων αποβλακώσεως και καταστροφής νοημοσύνης(π.χ. οι ηλιθιότητες της αστρολογίας, τα παιχνίδια απομνημόνευσης αχρήστων πληροφοριών, κ.τ.λ.) με ταυτόχρονο τον σχεδόν πλήρη αποκλεισμό της νοήμονος πληροφόρησης(π.χ. επιτευγμάτων των επιστημών, της τεχνολογίας, της φιλοσοφίας και επιστημονικού και δημιουργικού κοινωνικού προβληματισμού) είναι μέθοδοι ΠΚΝ κατά των πολιτών.
Η διδασκαλία θεμάτων με χαμηλή ή ίσως παραπλανητικής ποιότητας πληροφόρηση από βιβλία ή καθηγητές που ίσως έμμεσα επηρεάζονται, συνήθως με άγνοιά τους , από τα συμφέροντα ξένων κρατών ή ξένοι σύμβουλοι σε Εθνικούς οργανισμούς που εξυπηρετούν ξένα συμφέροντα και είναι δυνατόν να επηρεάσουν την κατεύθυνση προς την λήψη αποφάσεων(κρατικές, επιστημονικές, κ.α.) αφήνοντας ίσως μόνο την ελευθερία στους πολίτες ή στους Εθνικούς οργανισμούς να διαμορφώσουν τις ασήμαντες λεπτομέρειες, είναι μέθοδοι ΠΚΝ.
Η έλλειψη χρηματοδότησης για την δημιουργία βιβλιοθηκών και η κακή επιλογή συγγραμμάτων σε επιστημονικές βιβλιοθήκες οργανισμών είναι επίσης μία αποτελεσματική μέθοδος ΠΚΝ διότι στερεί την ποιοτική πληροφόρηση πάνω στην οποία στηρίζεται η λήψη των βέλτιστων αποφάσεων.
Η μονόπλευρη πληροφόρηση στενεύει τους διανοητικούς ορίζοντες, γι αυτό για παράδειγμα ας σκεπτόμαστε ότι από κάθε πολιτικό κόμμα ή κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο (ακόμα και από παιδί ή τελείως άσχετο με την επιστήμη μας άνθρωπο ) μπορεί να προκύψει άμεσα ή έμμεσα μία καλή ιδέα, και μία καλή ιδέα μπορεί να οδηγήσει σε μία πολύ επιτυχή λύση ενός προβλήματος, γι αυτό πρέπει να ακούμε με προσοχή κάθε καλή ιδέα και φυσικά να αναγνωρίζουμε και να ανταμείβουμε την πηγή προέλευσης της καλής ιδέας, ώστε το άτομο να ενθαρρύνεται και να συνεχίζει να μας παρέχει τις ιδέες του.
Ένα άλλο παράδειγμα μεθόδου ΠΚΝ είναι σε εκπαιδευτικές εξετάσεις(π.χ. σε Πανελλήνιες εξετάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση ) να δίνονται πολύ εύκολα θέματα, οπότε οι περισσότεροι υποψήφιοι βρίσκουν την σωστή απάντηση, με συνέπεια τότε η επιλογή των υποψηφίων να γίνεται με άσχετα κριτήρια προς τα θέματα της εξέτασης, για παράδειγμα με κριτήρια καλλιγραφίας, εύσχημον του γραπτού, ορθογραφίας, καθαρότητας της γραφής χωρίς διαγραφές και μουτζούρες , ή ακόμα και την τύχη ποιός εξεταστής θα διορθώσει το γραπτό με σκοπό να γίνει η διαφοροποίηση μεταξύ ενός επιτυχούς βαθμού π.χ. 19.0 και ενός αποτυχόντος βαθμού 18.5. Η επιλογή των υποψηφίων με πολύ δύσκολα προβλήματα με μεγάλη διακριτικότητα θα διακρίνει εκείνον που έλυσε το πρόβλημα, από εκείνον που δεν το έλυσε, με αποτέλεσμα να επιτύχουν οι υποψήφιοι με ουσιώδη κριτήρια κριτικής σκέψεως ,ικανότητας λύσεως δύσκολων προβλημάτων και επαρκών γνώσεων. Ας θυμηθούμε ότι οι μεγαλύτερες διάνοιες των θετικών επιστημών ήταν κακογράφοι και ατημέλητοι στην γραφή με συνέπεια σε ένα εξεταστικό σύστημα με πολύ εύκολα θέματα θα κατατασσόντουσαν ίσως στην κατηγορία των αποτυχημένων υποψηφίων, διότι άλλοι υποψήφιοι(που και αυτοί έλυσαν τα πολύ εύκολα προβλήματα) θα υπερτερούσαν στα άσχετα δευτερεύοντα κριτήρια επιλογής.
Πρέπει βέβαια να είναι προφανές ότι οι μελλοντικοί επιστήμονες με υψηλή δημιουργική νοημοσύνη και γνώσεις είναι το θεμέλιο της μελλοντικής ευτυχίας του Έθνους , διότι έτσι μεγιστοποιείται ο ανθρώπινος παράγων για την λήψη βέλτιστων χώρο-χρονικών και ανά περίπτωση αποφάσεων στις δραστηριότητες του Έθνους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου