Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου.
Το παρόν ιστολόγιο δεν ανήκει στα "ιστολόγια ενημέρωσης" , οπότε δεν μπορεί με οποιονδήποτε τρόπο να θεωρηθεί Μ.Μ.Ε. , ενώ δεν έχει ως στόχο να επηρρεάσει την κοινή γνώμη.

Είναι τόπος έκφρασης προσωπικών ιδεών και πεποιθήσεων και δεν φιλοξενεί ειδήσεις , θέματα ή άρθρα που έρχονται σε αντίθεση με τις απόψεις μου (ή απλά με αφήνουν αδιάφορο).
Σε αντίθεση με άλλα ιστολόγια , οι απόψεις που εκφράζονται εδώ είναι αυστηρά προσωπικές και τα γεγονότα παρουσιάζονται "φιλτραρισμένα" και μονόπλευρα , όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ , από τη δική μου οπτική γωνία , οπότε δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να θεωρούνται "δεδομένα"...

5/1/11

όλα έχουν την τιμή τους...


Ποιά είναι η ...τιμή ενός παιδιού που έχει μετατραπεί σε ζόμπι για την υπόλοιπη ζωή του , λόγω βιασμού ;
10.000 ευρώ!
Αυτή είναι σύμφωνα με την Ελληνική ...δικαιοσύνη η αξία μιας ζωής , μιας ψυχής , ενός ανθρώπου...

Πλήρωσε 10.000 ευρώ και κυκλοφορεί ελεύθερος ανάμεσα μας...
Τι και αν συνελήφθη την παραμονή της Πρωτοχρονιάς με κατεβασμένο παντελόνι ...έτοιμος να βιάσει τη 12χρόνη.
Του το συγχώρεσαν για 10.000 ευρώ! Δεν ήταν το δικό τους παιδί εκείνο που πήγε να βιάσει, για αυτό και δεν τους ενδιαφέρει! Ο "καλοκάγαθος" παππούλης κυρ-Νίκος μπορεί βέβαια πλέον να συνεχίζει ανενόχλητος τη δράση του , όσο έχει λεφτά για να πληρώνει τα γούστα του.
Παραδόξως ο "παππούλης" έχει εγγόνια στην ηλικία του κοριτσιού που επιχείρησε να βιάσει... Συγκλονιστικά είναι όσα περιέγραψε το κοριτσάκι στην κατάθεση του για τον 66χρόνο:
"Μου είπε να κάνουμε σεξ και τότε εγώ του είπα ότι δεν ξέρω τι θα πει αυτό και για να μου εξηγήσει, μου έδειξε με τα δάκτυλα των χεριών του. Εγώ του είπα ότι δεν θέλω να κάνουμε σεξ. Μου είπε να κατεβάσω το παντελόνι και το εσώρουχο μου αλλά αρνήθηκα. Μετά μου είπε να με φιλήσει στο στόμα αλλά του είπα όχι. Με φίλησε στο μάγουλο, με χάιδεψε στο στήθος και με αγκάλιασε", οι συναντήσεις του παιδιού με τον 66χρόνο ήταν συχνές, όσο για τη νύχτα της σύλληψης η 12χρόνη ανέφερε: "Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και μου είπε να πάμε να μου αγοράσει πράγματα. Πήγαμε σε ένα σούπερ-μάρκετ και μου αγόρασε τσιγάρα, σπόρια, βότκα. Μετά με έφερε στο πάρκινγκ του νοσοκομείου. Μου είπε να κατεβάσω το παντελόνι μου αλλά εγώ του είπα ότι κρυώνω. Τότε έσκυψε να με φιλήσει στο στόμα αλλά εγώ γύρισα το κεφάλι μου",
εκείνη τη νύχτα το κορίτσι γλίτωσε το βιασμό επειδή έγινε η έφοδος των αστυνομικών!
Και ο 66χρόνος κυκλοφορεί ελεύθερος στο Ηράκλειο επειδή πλήρωσε 10.000 ευρώ!
Ποιο παιδί θα είναι το επόμενο θύμα του;

πηγή: trupokarudos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...">