Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου.
Το παρόν ιστολόγιο δεν ανήκει στα "ιστολόγια ενημέρωσης" , οπότε δεν μπορεί με οποιονδήποτε τρόπο να θεωρηθεί Μ.Μ.Ε. , ενώ δεν έχει ως στόχο να επηρρεάσει την κοινή γνώμη.

Είναι τόπος έκφρασης προσωπικών ιδεών και πεποιθήσεων και δεν φιλοξενεί ειδήσεις , θέματα ή άρθρα που έρχονται σε αντίθεση με τις απόψεις μου (ή απλά με αφήνουν αδιάφορο).
Σε αντίθεση με άλλα ιστολόγια , οι απόψεις που εκφράζονται εδώ είναι αυστηρά προσωπικές και τα γεγονότα παρουσιάζονται "φιλτραρισμένα" και μονόπλευρα , όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ , από τη δική μου οπτική γωνία , οπότε δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να θεωρούνται "δεδομένα"...

21/1/11

το προσχέδιο του νομοσχεδίου για τα blogs

ΜΟΝΟ ΕΔΩ!!!
ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
Επάνω βλέπετε έγγραφο που διέρρευσε μέσα από κύκλους του υπουργείου δικαιοσύνης (όσο υπάρχει δικαιοσύνη , τόσο ...υπουργείο είναι κι αυτό που έχουν).
Στο έγγραφο απεικονίζεται το προσχέδιο του επικείμενου νόμου για τα blogs και βλέπουμε τις προτεινόμενες ποινικές κυρώσεις που θα συζητηθούν από το υπουργικό συμβούλιο , προκειμένου να τιμωρηθούν παραδειγματικά όλοι οι επικίνδυνοι για τη δημόσια ασφάλεια ...bloggers!
Επίσης , σύμφωνα με ...εμπιστευτικές πληροφορίες από αξιόπιστες πηγές (έχω τις άκρες μου...) θα ακολουθήσουν ανάλογες "μελέτες" για την ποινικοποίηση και άλλων τρομοκρατικών πράξεων , όπως:
  • ο σχολιασμός αποφάσεων της κυβέρνησης
  • η δυσπιστία προς τα Μ.Μ.Ε.
  • η μη αποδοχή του ονόματος "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" για τα Σκόπια
  • η αμφισβήτιση της Τουρκικής κυριαρχίας στο Αιγαίο και τη Θράκη
  • οποιαδήποτε αναφορά σε ορυκτό πλούτο της Ελλάδας
  • οι αρνητικοί χαρακτηρισμοί για πολιτικά πρόσωπα και δημοσιογράφους
  • η άρνηση εμβολιασμού για οποιονδήποτε "θανατηφόρο ιό που απειλεί την ανθρωπότητα" (π.χ. Η1Ν1)
  • η δυσπιστία προς τις περίφημες Ε.Δ.Ε.
  • η δυσπιστία προς το δικαστικό σώμα 
  • η συγκέντρωση ατόμων σε δημόσιο ή ιδιωτικό χώρο από 4 άτομα και πάνω (οι πολύτεκνοι εξαιρούνται) για περισσότερα από 15 λεπτά της ώρας
  • η αμφισβήτηση του δημοκρατικού πολιτεύματος της χώρας
  • η απαίτηση τιμωρίας οποιουδήποτε έχει παραστρατήσει και υποπέσει στα πταίσματα της παιδεραστίας , του εμπορίου ναρκωτικών , της απάτης κατά του δημοσίου , της εθνικής προδοσίας , της κακοδιαχείρισης και κατασπατάλησης δημοσίου χρήματος και άλλες αφελείς απροσεξίες...
Όπως είναι λογικό , η κυβέρνηση έχει την πρόθεση να αναδιαρθρώσει (τι ωραία λέξη , τη χρησιμοποιούν συνεχώς) το ποινικό δίκαιο και να προσαρτήσει σ' αυτό ποινές , εναρμονισμένες με την εποχή μας (δηλαδή τον Μεσαίωνα).
Βέβαια ακόμα δεν έχει αποσαφηνιστεί (super λέξη κι αυτή ε;) αν θα επιλέξουν μία από τις προτεινόμενες ποινές , ή όλες μαζί...

Υ.Γ. Εγώ πάντως δεν έχω τίποτα να φοβηθώ , αφού όπως είναι φανερό ΑΓΑΠΩ ΤΡΕΛΛΑ την κυβέρνηση , τους πολιτικούς και τα Μ.Μ.Ε. και δεν διστάζω να το δείχνω με τα άρθρα μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...">