Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου.
Το παρόν ιστολόγιο δεν ανήκει στα "ιστολόγια ενημέρωσης" , οπότε δεν μπορεί με οποιονδήποτε τρόπο να θεωρηθεί Μ.Μ.Ε. , ενώ δεν έχει ως στόχο να επηρρεάσει την κοινή γνώμη.

Είναι τόπος έκφρασης προσωπικών ιδεών και πεποιθήσεων και δεν φιλοξενεί ειδήσεις , θέματα ή άρθρα που έρχονται σε αντίθεση με τις απόψεις μου (ή απλά με αφήνουν αδιάφορο).
Σε αντίθεση με άλλα ιστολόγια , οι απόψεις που εκφράζονται εδώ είναι αυστηρά προσωπικές και τα γεγονότα παρουσιάζονται "φιλτραρισμένα" και μονόπλευρα , όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ , από τη δική μου οπτική γωνία , οπότε δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να θεωρούνται "δεδομένα"...

17/1/11

Ελληνική Αληταρία


Για άλλη μια φορά , τα ένστολα ζωντανά της Ε.Α.(Ελληνική Αληταρία) κέρδισαν επάξια το μεροκάματο που τους πληρώνουν τα αφεντικά τους από τα λεφτά μας...
Η ειρωνία της υπόθεσης , είναι πως αν (λέω τώρα...) υπήρχε πραγματική Ελληνική Αστυνομία και διέθετε τον ίδιο αριθμό δημοσίων υπαλλήλων (γιατί αυτό είναι οι αστυνομικοί) στη σωστή αστυνόμευση των πόλεων , και αν (ξαναλέω τώρα...) αυτοί οι δημόσιοι υπάλληλοι εκτελούσαν το καθήκον τους με τον ίδιο ζήλο που δείχνουν όταν δέρνουν κόσμο , τότε δεν θα υπήρχε εγκληματικότητα και συγκρούσεις μεταξύ ...ήμερων και άγριων που ήρθαν για να διώξουν τα ήμερα.
Αν επίσης υπήρχε Ελληνική Κυβέρνηση (έχω πάρει φόρα και λέω ό,τι μού'ρθει...) και αν αυτή η κυβέρνηση σχεδίαζε την προστασία των συνόρων από την εισροή λαθρομεταναστών , με την ίδια μεθοδικότητα και αποτελεσματικότητα που σχεδιάζει και εφαρμόζει τις συστηματικές ένοπλες επιθέσεις κατά των Ελλήνων πολιτών (έχω ξεφύγει τελείως...) , τότε δεν θα υπήρχαν λαθρομετανάστες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...">