Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου.
Το παρόν ιστολόγιο δεν ανήκει στα "ιστολόγια ενημέρωσης" , οπότε δεν μπορεί με οποιονδήποτε τρόπο να θεωρηθεί Μ.Μ.Ε. , ενώ δεν έχει ως στόχο να επηρρεάσει την κοινή γνώμη.

Είναι τόπος έκφρασης προσωπικών ιδεών και πεποιθήσεων και δεν φιλοξενεί ειδήσεις , θέματα ή άρθρα που έρχονται σε αντίθεση με τις απόψεις μου (ή απλά με αφήνουν αδιάφορο).
Σε αντίθεση με άλλα ιστολόγια , οι απόψεις που εκφράζονται εδώ είναι αυστηρά προσωπικές και τα γεγονότα παρουσιάζονται "φιλτραρισμένα" και μονόπλευρα , όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ , από τη δική μου οπτική γωνία , οπότε δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να θεωρούνται "δεδομένα"...

11/1/11

EGO ALBANO TELI BITZINA


Από το Μάρτιο λοιπόν , όλοι οι Αλβανοί , Σκοπιανοί (συγνώμη ...Μακεδόνες ήθελα να πω) , Βούλγαροι , Τούρκοι και λοιποί πρόσφυγες-τουρίστες , θα πληρώνουν τη βενζίνη 0,90 εβρά το λίτρο (!) ενώ εμείς οι ιθαγενείς γύρω στο 1,70 (αν είμαστε τυχεροί και δεν έχει φτάσει τα 2 εβρά)!!!!!
Έχω φροντίσει βέβαια και έχω κάνει τα κονέ μου και έχω ...ναυλώσει έναν Βούλγαρο  να πηγαίνει να μου βάζει βενζίνη στο αυτοκίνητο , δίνοντάς του 0,10 εβρά για κάθε λίτρο (ελπίζω να μη μου ζητήσει...αύξηση).
Τρέξτε να προλάβετε να καβατζάρετε όποιον αλοεθνή μένει κοντά σας , για να εξασφαλίσετε φθηνά καύσιμα!
Μην το αμελήσετε , η ζήτηση αναμένεται να κορυφωθεί τους επόμενους μήνες και πολύ πιθανόν να μη βρείτε κανέναν διαθέσιμο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...">