Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου.
Το παρόν ιστολόγιο δεν ανήκει στα "ιστολόγια ενημέρωσης" , οπότε δεν μπορεί με οποιονδήποτε τρόπο να θεωρηθεί Μ.Μ.Ε. , ενώ δεν έχει ως στόχο να επηρρεάσει την κοινή γνώμη.

Είναι τόπος έκφρασης προσωπικών ιδεών και πεποιθήσεων και δεν φιλοξενεί ειδήσεις , θέματα ή άρθρα που έρχονται σε αντίθεση με τις απόψεις μου (ή απλά με αφήνουν αδιάφορο).
Σε αντίθεση με άλλα ιστολόγια , οι απόψεις που εκφράζονται εδώ είναι αυστηρά προσωπικές και τα γεγονότα παρουσιάζονται "φιλτραρισμένα" και μονόπλευρα , όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ , από τη δική μου οπτική γωνία , οπότε δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να θεωρούνται "δεδομένα"...

19/1/11

τα νησιά του Αιγαίου δεν είναι πλέον παραμεθώρια !!!


Μείωση των εφημεριών, μείωση των κινήτρων στους γιατρούς να υπηρετήσουν στα νησιά και τελικά υποβάθμιση των υπηρεσιών προς τους νησιώτες καταγγέλλουν οι Γιατροί ΕΣΥ ότι θα φέρει πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Υγείας, σύμφωνα με την οποία κατατάσσονται τα νησιά...
του Βορείου Αιγαίου, από τη Ζώνη Γ που ήταν εδώ και χρόνια ως παραμεθώρια-προβληματική περιοχή, στη Ζώνη Β (ημι-παραμεθώρια)!
Αυτό μπορεί να ερμηνευτεί με 2 τρόπους:
1) Ο Αστερίξ (ψευδοπρωθυπουργός) συμφώνησε με τον Ευρω-τούρκο την ...επέκταση των Ελληνικών συνόρων ανατολικά και την επιστροφή των εδαφών στα παράλια της Τουρκίας στην Ελλάδα (οπότε πράγματι τα νησιά του Αιγαίου δεν είναι πλέον παραμεθώρια) και μας το κρατάει για ...έκπληξη!!!
2) Ο Αστερίξ (ψευδοπορωθυπουργός) έχει ήδη ξεπουλήσει το Αιγαίο στον Ευρω-τούρκο και αρχίζει η σταδιακή "μετατροπή" των νησιών , από παραμεθώρια της Ελλάδος , σε ημι-παραμεθώρια της Ελλάδος και αργότερα σε παραμεθώρια της Τουρκίας...

εγώ πάντως έχω μεγάλη αγωνία να δω τι από τα 2 ισχύει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...">