Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου.
Το παρόν ιστολόγιο δεν ανήκει στα "ιστολόγια ενημέρωσης" , οπότε δεν μπορεί με οποιονδήποτε τρόπο να θεωρηθεί Μ.Μ.Ε. , ενώ δεν έχει ως στόχο να επηρρεάσει την κοινή γνώμη.

Είναι τόπος έκφρασης προσωπικών ιδεών και πεποιθήσεων και δεν φιλοξενεί ειδήσεις , θέματα ή άρθρα που έρχονται σε αντίθεση με τις απόψεις μου (ή απλά με αφήνουν αδιάφορο).
Σε αντίθεση με άλλα ιστολόγια , οι απόψεις που εκφράζονται εδώ είναι αυστηρά προσωπικές και τα γεγονότα παρουσιάζονται "φιλτραρισμένα" και μονόπλευρα , όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ , από τη δική μου οπτική γωνία , οπότε δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να θεωρούνται "δεδομένα"...

30/12/10

ε - ε - έρχεται...


αυτό είναι ένα αρχείο που κυκλοφορεί στο you tube εδώ και 3 ημέρες , του οποίου την αυθεντικότητα δεν μπορώ να αμφισβητήσω ή να επιβεβαιώσω.
Εξάλλου η άποψή μου σχετικά με τις πρόσφατες συνεχείς αποκαλύψεις που έχουν σχέση με τους εξωγήινους , είναι αυτή που διατύπωσα σε προηγούμενη ανάρτησή μου:
www.coproskylo.blogspot.com/2010/12/blog-post_02.html

Αυτό όμως που παρατήρησα στο συγκεκριμένο αρχείο , είναι πως σε όλη τη διάρκεια του video που δείχνει τα διαστημόπλοια από μακρυα ή από πιο κοντά , δεν φαίνεται κανένα άστρο στον ουρανό.
Αν αυτό είναι ένα πραγματικό video που δείχνει το διάστημα και το τηλεσκόπιο μπορεί να καταγράψει αντικείμενα διαμέτρου μερικών χιλιομέτρων , τότε που είναι οι πλανήτες οέο;
Επαναλλαμβάνω πως είμαι σίγουρος πως υπάρχει ζωή σε άλλους πλανήτες.
Είμαι σίγουρος πως έχουν εμφανιστεί άγνωστες μορφές ζωής στη Γη (χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα πως είναι εξωγήινοι , αφού δεν γνωρίζουμε όλες τις μορφές ζωής που κατοικούν στον πλανήτη μας)
Είμαι σίγουρος πως έχουν καταγραφεί κατασκευές ή ιπτάμενα αντικείμενα υψίστης τεχνολογίας (ούτε αυτό αποδεικνύει την εξωγήινη προέλευσή τους αφού δεν γνωρίζουμε σε ποια επίπεδα έχει φτάσει η επιστήμη στον πλανήτη μας)
Δεν πιστεύω σε καμία απολύτως θρησκεία , αίρεση ή δόγμα
Αλλά δεν μπορώ να δεχθώ ούτε καν αποδείξεις που επιβεβαιώνουν τα πιστεύω μου , χωρίς να ικανοποιούν τη λογική μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...">