Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου.
Το παρόν ιστολόγιο δεν ανήκει στα "ιστολόγια ενημέρωσης" , οπότε δεν μπορεί με οποιονδήποτε τρόπο να θεωρηθεί Μ.Μ.Ε. , ενώ δεν έχει ως στόχο να επηρρεάσει την κοινή γνώμη.

Είναι τόπος έκφρασης προσωπικών ιδεών και πεποιθήσεων και δεν φιλοξενεί ειδήσεις , θέματα ή άρθρα που έρχονται σε αντίθεση με τις απόψεις μου (ή απλά με αφήνουν αδιάφορο).
Σε αντίθεση με άλλα ιστολόγια , οι απόψεις που εκφράζονται εδώ είναι αυστηρά προσωπικές και τα γεγονότα παρουσιάζονται "φιλτραρισμένα" και μονόπλευρα , όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ , από τη δική μου οπτική γωνία , οπότε δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να θεωρούνται "δεδομένα"...

2/12/10

Συμμαχία Ελληνοφάγων Βρυκολάκων ( Σ.Ε.Β. )


Αφού διάβασα με προσοχή και εξέτασα τις συστάσεις του Σ.Ε.Β. και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι βιομήχανοι  της Ελλάδας , ένοιωσα ανείπωτη ντροπή ως εργαζόμενος , που εξαιτίας μου δεν έχει προοδεύσει η βιομηχανία και το εμπόριο στη χώρα μας.
Ομολογώ πως είμαι ένα αδίστακτο ανθρωποφάγο κτήνος , που τρέφεται με τις σάρκες και τον ιδρώτα των βιομηχάνων , οι οποίοι δίνουν καθημερινά έναν ανελέητο αγώνα επιβίωσης , ενάντια στην εξαθλίωση που προσπαθώ να τους επιβάλλω ως εργαζόμενος.
Έστω και αργά , σκύβω ντροπιασμένος το κεφάλι , και ζητώ δημόσια ΣΥΓΝΩΜΗ από αυτούς τους ανθρώπους για το κακό που τους κάνω.

Αυτή την ύστατη στιγμή , απευθύνω προς όλους τους συνένοχους εργαζόμενους μια έκκληση να εισακουστούν οι προτάσεις μου για άμεσο τερματισμό της ομηρίας των βιομηχάνων από τους εργαζόμενους:
1) ΕΡΓΑΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗ πρέπει επιτέλους να σταματήσει αυτό το παράλογο καθεστώς που επιβάλλει στον εργοδότη να πληρώνει την ασφάλιση του εργαζομένου. Ο κάθε εργαζόμενος είναι ανεξάρτητος , αυτόνομος πολίτης και έχει την υποχρέωση να φροντίζει ο ίδιος για την ιατροφαρμακευτική του περίθαλψη και την αποταμίευση χρημάτων για τα βαθιά γεράματα.
2) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ: δεν υπάρχει καμία λογική στο να κάθεσαι και να πληρώνεσαι. Αυτή η καταχρηστική απαίτηση των εργαζομένων , μειώνει την παραγωγικότητα και ζημιώνει τις επιχειρήσεις , αφού τα χρήματα αυτά δεν αντιστοιχούν σε παραγόμενο αποτέλεσμα (εργατοώρες). Επίσης , η επιλογή της απόκτησης παιδιών , αποτελεί αποκλειστική ευθύνη της μέλλουσας μητέρας και δεν έχει καμία υποχρέωση ο εργοδότης να την «πριμοδοτεί» με άδεια μητρότητας. Οι άδειες των εορτών είναι εντελώς άσκοπες. Αν δηλαδή όλοι έπαιρναν άδεια τα Χριστούγεννα , τότε δεν θα δούλευε τίποτα και θα ήμασταν όλοι κλεισμένοι σπίτια μας. Το γεγονός πως έχουμε κάπου να πάμε όταν παίρνουμε άδεια , οφείλεται σε κάποιους άλλους που δουλεύουν!
3) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ: γιατί να πληρώνει ο άλλος για τα παιδιά που επέλεξα εγώ να κάνω; Γιατί να πληρώνει ο άλλος για τις συνέπειες που έχει στην υγεία μου η εργασία που επέλεξα εγώ να κάνω , γνωρίζοντας από πριν τις συνθήκες εργασίας;
4) ΙΣΟΒΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ: όπως είναι γνωστό , η απραξία στα γηρατειά φέρνει πλήξη και κατάθλιψη , με καταστροφικές για την υγεία επιπτώσεις. 
5) ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ: τώρα που πολλοί από τους συμπολίτες μου είναι άνεργοι , εγώ που έχω δουλειά θεωρούμαι προνομιούχος. Επιπλέον , δεν αντιμετωπίζω τα ψυχολογικά προβλήματα που μαστίζουν τους ανέργους , ενώ ταυτόχρονα διατηρούμαι σε φόρμα , χωρίς να χρειάζεται να πληρώνω γυμναστήριο. Επιπλέον , μέσα από την εργασία μου , αποκτώ πείρα , ώστε σε μερικά χρόνια να μπορέσω να προαχθώ σε ανώτερη θέση. Για αυτούς τους λόγους , θα πρέπει ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ τον εργοδότη μου επειδή μου δίνει την ευκαιρία να δουλέψω!

ΤΕΛΟΣ ΖΗΤΩ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΥΣ                   ΓΙΑ ΤΗ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑ ΩΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...">