Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου.
Το παρόν ιστολόγιο δεν ανήκει στα "ιστολόγια ενημέρωσης" , οπότε δεν μπορεί με οποιονδήποτε τρόπο να θεωρηθεί Μ.Μ.Ε. , ενώ δεν έχει ως στόχο να επηρρεάσει την κοινή γνώμη.

Είναι τόπος έκφρασης προσωπικών ιδεών και πεποιθήσεων και δεν φιλοξενεί ειδήσεις , θέματα ή άρθρα που έρχονται σε αντίθεση με τις απόψεις μου (ή απλά με αφήνουν αδιάφορο).
Σε αντίθεση με άλλα ιστολόγια , οι απόψεις που εκφράζονται εδώ είναι αυστηρά προσωπικές και τα γεγονότα παρουσιάζονται "φιλτραρισμένα" και μονόπλευρα , όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ , από τη δική μου οπτική γωνία , οπότε δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να θεωρούνται "δεδομένα"...

6/12/10

είμαι και θέλω



Όλα όσα είμαι κι όλα όσα θέλω δεν είναι αυτά που μου χρεώνετε...

Δεν είμαι ποσοστιαία μονάδα.
Είμαι άνθρωπος , είμαι μια ξεχωριστή , μοναδική , μυστήρια , πολύπλοκη , απρόβλεπτη οντότητα με πολυσύνθετη προσωπικότητα.
Δεν θέλω να διαλέξω ανάμεσα έτοιμες λύσεις.
Θέλω να διαμορφώσω εγώ τις συνθήκες του μικρόκοσμου μέσα στον οποίο κινούμαι,
να διαμορφώσω εγώ το περιβάλλον στο οποίο ζω.
Δεν είμαι καταναλωτής.
Είμαι κυρίαρχος και δημιουργός των αναγκών μου.
Δεν θέλω να αγοράζω προϊόντα.
Θέλω να γνωρίζω και να ελέγχω την πλήρη "ταυτότητα" των αγαθών που καλύπτουν τις ανάγκες μου.

Δεν είμαι πληθυσμός.
Είμαι ισότιμο μέλος της ανθρωπότητας.
Δεν θέλω να εμβολιάζομαι με δηλητήρια και ιούς.
Θέλω να έχω ένα ανθρωποκεντρικό , προνοιακό σύστημα υγείας.
Δεν είμαι τηλεθεατής.
Είμαι σκεπτόμενος.
Δεν θέλω να βλέπω τις ειδήσεις.
Θέλω να έχω πλήρη επίγνωση , ανεμπόδιστη ενημέρωση για οτιδήποτε συμβαίνει στον πλανήτη που κατοικώ.
Δεν είμαι μαθητής.
Είμαι διψασμένος για γνώση.
Δεν θέλω δημόσια εκπαίδευση.
Θέλω παιδεία , βασισμένη στη σοφία και την κριτική σκέψη.
Δεν είμαι πιστός.
Είμαι ακέραιος , δίκαιος και ηθικός.
Δεν θέλω να ανήκω σε κάποια θρησκεία , να προσκυνάω είδωλα.
Θέλω να έχω τη δύναμη και τη σοφία να γίνομαι καλύτερος κάθε λεπτό που περνάει,να ακούω και να συμμαχώ με τους δικούς μου αγγέλους , να κουβαλάω και να πολεμώ τους δικούς μου δαίμονες.
Δεν είμαι ψηφοφόρος.
Είμαι ελεύθερος πολίτης.
Δεν θέλω να διαλέγω αυτόν που θα με διατάζει και θα παίρνει αποφάσεις για εμένα.
Θέλω να αποφασίζω εγώ για εμένα.
Δεν είμαι εργαζόμενος - υπάλληλος.
Είμαι γιός , αδελφός και πατέρας.
Δεν θέλω να δουλεύω όλη μου τη ζωή για να μπορώ να επιβιώσω.
Θέλω να ρουφήξω λαίμαργα κάθε σταγόνα της ζωής , δίπλα στους ανθρώπους που αγαπώ.
Δεν είμαι συνταξιούχος.
Είμαι παππούς.
Δεν θέλω να ζητάω δανεικά από τα παιδιά μου για να ζήσω.
Θέλω να χαίρομαι τα εγγόνια μου , να τους κάνω δώρα , να κάνω το τραπέζι στα παιδιά μου κάθε Κυριακή.
ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...">